vineri, 6 martie 2009

DE ...8 MARTIE


"De ce plingi?",isi intreba un baietel mama."Pentru ca sunt femeie.",i-a raspuns ea."Nu inteleg" i-a replicat baiatul.Dar mama l-a imbratisat si i-a spus: "Nici nu vei intelege,dar nu-i nimic."...Mai tirziu baietelul si-a intrebat tatal:" De ce plinge mama fara motiv,citeodata?" "Toate femeile pling fara motiv"-a fost raspunsul tatalui... Baietelul a crescut,a devenit barbat ,si inca se intreba de ce pling femeile. Intr-un final s-a hotarit sa-l intrebe pe Dumnezeu : "Doamne, de ce pling femeile asa de usor?" Dumnezeu i-a raspuns: ..."Cind am facut-o pe femeie,am hotarit ca ea trebuie sa fie deosebita. I am facut umerii destul de puternici sa poarte greutatea lumii sin totusi i-am facut mainile atit de fine ,incit sa poata darui alinare.I-am dat putere interioara sa poata indura durerile nasterii si respingerile ce pot veni uneori chiar de la proprii copii.I-am dat tarie care sa-ipermita sa mearga mai departe si sa poarte de grija familiei si prietenilor,chiar si atunci cind toti au renuntat,prin boala si lipsuri,fara sa se plinga...I-am dat sensibilitatea sa isi iubeasca copiii in orice si in toate situatiile.Chiar si atunci cind propriul copil a ranit-o rau...Ea are puterea deosebita sa faca un copil sa se simta bine si sa inteleaga temerile unui adolescent...I-am dat putere sa-si ingrijeasca sotul in ciuda greselilor si am creat-o din coasta lui ca sa-i protejez inima .I-am dat intelepciunea sa stie ca un sot bun nu-si raneste sotia doar ii testeaza puterea de ai sta alaturi la bine si la rau...Pentru toata aceasta munca grea, de asemenea i-a fost dat sa verse o lacrima .Este a ei,si o poate folosi cind are nevoie si este singura ei slabiciune. Cind o vezi plingind,spune-i cit de mult o iubesti si aminteste-i tot sacrificiul facut pt.altii si chiar daca inca mai plinge,i-ai facut inima sa se simta bine. EA este DEOSEBITA....."
Chiar daca le stiti.merita sa ni le reamintim!!!! e..... 8 martie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu